1996-2008: Integration Engineer, Ericsson Danmark A/S
Ansat i afdelingen ”Global Service Delivery Center” hvor
vi var omkring 70 personer. For hvert projekt sammensatte vi os i teams
på 4-8 personer, hvor projektet endte ud med software implementering på
telefoncentraler evt med Call centre. Opdateringen foregår mens
centralerene er i drift.
- Callcentre består af Windows servere, samt et antal PC’er ud over selve telefoncentralen.
- Den
nye software skulle testes på vores interne testanlæg, hvor de
forskellige systemer skulle afprøves i helhed, hertil blev der
udarbejdet testspecifikationer, og resultatet blev dokumenteret i
testrapporter.
- Implementering
af den nye software skete i tæt samarbejde med kunden, hvor vi hurtigt
skulle danne os et billede af kundens netværk, og forskellige testcases
forberedes og køres før og efter opdateringen.
- Oplære nye kollegaer, forbedring og udvikling af forskellige tools til PC’er.
- Demonstration og acceptanse test af nye funktioner hos kunden.
Kundens
tilbagemelding var vigtig for at vi løbende kunne forbedre os. Hertil
blev benyttet et skema hvor kunden skulle bedømme både vores faglige
kunnen, samt vores evne til at samarbejde.
Idet vi så spontant bliver inviteret ud på en restaurant af kunden, og der får at vide, at de var så imponeret over vores arbejde og at de aldrig tidligere har inviteret deres leverandør ud, så bliver man en lille smule stolt.
Idet vi så spontant bliver inviteret ud på en restaurant af kunden, og der får at vide, at de var så imponeret over vores arbejde og at de aldrig tidligere har inviteret deres leverandør ud, så bliver man en lille smule stolt.
Serverrack. Telesur (Surinam) 2005